2 napoje, które zmniejszą Twój poziom stresu

W poprzednich prezentacjach mówiliśmy sobie o wpływie stresu na naszą zdolność samodyscypliny, więc nadszedł czas, żeby ten stres zacząć zmniejszać.

Oczywiście na pierwszym miejscu polecam sport i odpowiednie wsparcie drugiej osoby (te rzeczy także mają potwierdzoną badaniami skuteczność), a jeśli chcesz sięgnąć po dodatkowe i trochę mniej znane (lub znane, ale nie ze swoich właściwości antystresowych) metody, to zapraszam Cię do tej serii 3 prezentacji.

Czytaj dalej

Kategoria: stres. 52 komentarzy

Kolejna prezentacja dopiero 17.04.2014

Hej!

Wybacz – zapomniałem o tym wspomnieć w poprzednim filmiku. W ten czwartek (10.04) nie będzie prezentacji, bo wyjeżdżam do Gdańska (właściwie już dzisiaj wieczorem mam pociąg) na konferencję NetVision 2014, gdzie daję 2-godzinną prelekcję.

Niestety nawet gdybyś chciał zobaczyć na żywo kim jest ten „głos” zza emotikonek i odwiedzić mnie na konferencji, to tym razem jeszcze nie będzie ku temu sposobności, bo wszystkie miejsca na mój wykład są już od kilku dni zarezerwowane. Wybacz jeszcze raz, że tak późno Cię o tym informuję.

Mówiąc szczerze – sam zapomniałem o tej prelekcji i miałem już przygotowywać dla Ciebie prezentację, kiedy spojrzałem w kalendarz i „O jaa!!! To w ten czwartek!?”.

Stąd najprawdopodobniej będziemy mieli okazję się usłyszeć dopiero w następnej (17.04.2014) czwartkowej prezentacji.

Do usłyszenia!

Jedna rzecz, która MOCNO zmniejsza Twoją samodyscyplinę [badania]

Badania, które poznasz w dzisiejszej prezentacji mogą brzmieć trochę skomplikowanie, ale ujawniają coś naprawdę kluczowego dla naszej zdolności samodyscypliny.

Pokazują jej prawdopodobnie największego (lub jednego z większych) sabotażystów, z którym na dodatek bardzo często (czasami nawet codziennie) mamy styczność.

Poznanie go to pierwszy (i chyba najłatwiejszy, bo jeszcze nic nie trzeba robić ;) ) krok, do zwiększania naszej samokontroli, więc zapraszam Cię do oglądania.

Czytaj dalej

Motywacjo do działania – przybywaj!

Właśnie rozpoczęła się nowa seria prezentacji, z tematu który mnie strasznie pasjonuje, czyli co robić, żeby robić nawet kiedy Ci się nie chce ;)

Nie wierzę w diagnozy typu: „Jesteś leniwy”. To tak jakby powiedzieć komuś z gorączką „Jesteś chory”. Fajnie, ale wg WHO (Światowa Organizacja Zdrowia) jest ponad 12 000 kategorii chorób, więc taka „diagnoza” w niczym nie pomaga. Każda choroba ma inną przyczynę, więc i inaczej się ją leczy.

Wierzę (i mam na to badania ;) ), że tak samo jest z lenistwem, brakiem motywacji i odkładaniem rzeczy na później. Zawsze da się zejść dużo głębiej niż „Jestem leniwy” czy „Ciągle odkładam rzeczy na później” i poznać bardziej dokładne przyczyny naszego zachowania. A gdy to się uda otwierają się nowe rozwiązania…

O nich właśnie będzie ta seria prezentacji. Zapraszam!


UWAGA!

UWAGA: Poniżej znajdziesz link do pierwszej prezentacji z serii, jednak o kolejnych będą powiadamiane tylko osoby zapisane na newsletter Rozwojowca (możesz się na niego zapisać wpisując swój adres email po prawej stronie) lub newsletter na stronie www.EasyWorkSystem.pl.

Jeśli więc chcesz otrzymać dostęp do kolejnych prezentacji zapisz się proszę na przynajmniej jeden z tych 2 darmowych newsletterów.

 

A tutaj link do najświeższej prezentacji: http://www.easyworksystem.pl/trening/vid1.php

Przepis na systematyczną pracę/naukę/trening

Co zrobić, aby regularność w nauce, pracy, ćwiczeniach fizycznych czy różnego rodzaju treningach była dla nas łatwiejsza?

Pewne badanie fajnie pokazało mechanizm, przez który często tak trudno jest nam systematycznie nad czymś pracować. W dzisiejszej prezentacji poznasz to badanie razem ze strategią, która pozwala sobie z tym efektywnie poradzić.

Zapraszam :)

Czytaj dalej

A może warto zostawiać rzeczy na ostatnią chwilę?

Zostawienie wykonania czegoś na ostatnią chwilę często jest utożsamiane z czymś złym, nieodpowiedzialnym. Jednak z drugiej strony ta „strategia” nierzadko sprawia, że wykonujemy pracę/uczymy się 2 razy szybciej niż normalnie.

Może więc czasami warto zostawiać rzeczy do zrobienia na ostatnią chwilę? Chyba, że to ma jeszcze jakieś inne, bardziej ukryte konsekwencje…

Po odpowiedź i „te inne” konsekwencje zapraszam do prezentacji.

Czytaj dalej

Stres – motywuje czy demotywuje?

Z jednej strony posiadanie nad sobą bata (i związany z tym stres) potrafi nas motywować jak mało co, ale z drugiej strony część analiz pokazuje, że stres zwiększa np. skłonność do prokrastynacji (odkładania na później).

Jak więc jest z tym stresem? Motywuje czy demotywuje?

Po odpowiedź zapraszam do prezentacji.

Czytaj dalej

Mechanizm uzależnień – zobacz jak działa i jak z niego wyjść

Jest wiele mechanizmów i przyczyn, które powodują, że uzależniamy się od różnych substancji czy zachowań.

W tej prezentacji poznasz jeden z takich mechanizmów razem z 2 wskazówkami, które pomogą Ci go przerwać. Zapraszam!

Czytaj dalej

Szablon do śledzenia postanowień (do ściągnięcia i wydrukowania)

Krótko: zapraszam po gotowy szablon do śledzenie swoich celów (razem z instrukcją).

Mam nadzieję, że Ci się przyda :)

Czytaj dalej

1 szybka wskazówka jak w końcu wytrwać w postanowieniach

W poprzedniej prezentacji poznałeś cykl życia większości naszych postanowień. Prosiłem także o wasze pomysły na wyjście z tego błędnego koła.

W komentarzach ukazało się naprawdę wiele wartościowych treści i nawet 2 osoby w większości zgadły to czym się dzisiaj chcę z Tobą podzielić ;)

Rzeczywiście jest tona rzeczy jakie możemy zrobić żeby zwiększyć nasza motywację czy wytrwałość, ale w dzisiejszej prezentacji chciałem Ci zwrócić uwagę na tylko jedną.

Zajmie Ci ok. 60 sekund dziennie, a ze wszystkich innych aktywności, które kosztują tak mało czasu ta da Ci prawdopodobnie największe i najbardziej wyraźne efekty.

Zapraszam do oglądania i korzystania :)

Czytaj dalej


W celu sprawnego działania serwisu i celach statystycznych, strona korzysta z plików cookie (możesz zmienić ich ustawienia). Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.